Woensdag 20 december 2017:

Traditioneel houden wij de laatste woensdag voor Kerstmis het grote concours, deze al vele jaren oude traditie zorgt er voor dat elk aanwezig lid met een wild of gevogelte prijs naar huis gaat.

Er waren ca 40 leden aanwezig die zowel gingen whisten alsmede vlotbruggen om de volgorden van de prijsuitreiking te kunnen bepalen. Het was zo wie zo een spannende avond want velen volgden op het grote scherm de bekerwedstrijd tussen FC.Twente en Ajax. Na verlenging was het nog steeds 1-1 en moesten er dus strafschoppen genomen worden. Twente won deze wedstrijd op strafschoppen wat met een luid applaus werd begroet. Het was al over elven  voordat de voorzitter kon beginnen met de prijsuitreiking.  Nadien werd het voor velen nog een gezellig samenzijn en werd er afgesloten met een ieder gezellige feestdagen toe te wensen en een gelukkig Nieuwjaar.

Uitslagen:

Whisten.

Tafel 1  Bert Slot  62 punten

Tafel 2 Erik v.d.Veer  34 punten

Tafel 3  Arend Vrielink  32 punten

Vlotbruggen werd gewonnen door Gerrit Wissink met 68 punten.