Reactie plaatsen

Mariskaedulty0133
4 maanden geleden

XEvil 6.0 Lost automatisch de meeste captcha ' s op,
Met inbegrip van dergelijke captcha ' s: ReCaptcha-2, ReCaptcha-3, Hotmail (Microsoft), Google captcha, Solve Media, BitcoinFaucet, Steam, Amazon, Twitter, Microsoft, Twitch, Outlook, +12000
+ hCaptcha, ArkoseLabs FunCaptcha, ReCaptcha Enterprize ondersteund in nieuwe XEvil 6.0!

1.) Snel, gemakkelijk, nauwkeurig
XEvil is de snelste captcha killer ter wereld. Het heeft geen oplossingslimieten, geen threads nummerlimieten
u kunt zelfs 1.000.000.000 captcha ' s per dag oplossen en het kost 0 (nul) USD! Koop gewoon een licentie voor 59 USD en alles!

2.) Meerdere API ' s ondersteunen
XEvil ondersteunt meer dan 6 verschillende, wereldwijd bekende API ' s: 2Captcha, anti-captcha (antigate), rucaptcha.com, DeathByCaptcha, etc.
stuur gewoon uw captcha via HTTP-verzoek, zoals u kunt verzenden naar een van die service-en XEvil zal uw captcha oplossen!
XEvil is dus compatibel met honderden applicaties voor SEO / SMM / password recovery/parsing/posting/clicking/cryptocurrency / etc.

3.) Nuttige ondersteuning en handleidingen
Na aankoop kreeg je toegang tot een privé-technologie.ondersteuning forum, Wiki, Skype/Telegram online ondersteuning
Ontwikkelaars zullen XEvil gratis en zeer snel naar uw type captcha trainen-stuur ze gewoon voorbeelden

4.) Hoe krijg ik een gratis proefversie van de volledige versie van XEvil?
- Probeer te zoeken in Google "Home of XEvil"
- u vindt IP ' s met geopende poort 80 van XEvil-gebruikers (klik op een IP om ervoor te zorgen)
- probeer uw captcha te verzenden via 2CAPTCHA API Ino een van die IPs
- als u een slechte SLEUTELFOUT hebt, tru gewoon een ander IP
- geniet ervan! :)
- (het werkt niet voor hCaptcha!)

Waarschuwing: gratis XEvil DEMO ondersteunt geen ReCaptcha, hCaptcha en de meeste andere soorten captcha!

Gerrit de Lange

Een prachtige dag gehad.

koen Janzen
5 jaar geleden

Het reisje van 9 oktober was fenomenaal.

John Kuipers
5 jaar geleden

Woensdag 9 oktober wat een mooie en goede excursie, de galerie van Aaldering in Brummen en KNIL museum Bronbeek waren een goede bestemming heerlijk Indisch eten en gezelligheid alom.

E-mail Website 24. nov, 2016
Rinus Vos

allen bedankt voor de positieve inbreng op de jaarvergadering van 23 november 2016. We maken er weer een mooi soosjaar van.

E-mail 27. mei, 2016
Koen Janzen.

Dag Gerrit,
Mijn complimenten voor je mooie collage van de 21e.  Je bent een waardig sociëteitsfotograaf.

E-mail 27. mei, 2016
Jan Overbeek sr.

Gerrit; prachtige foto's van onze jaarlijkse afsluiting op zaterdag 21 mei j.l.

E-mail Website 26. nov, 2015
Dinand Leferink

Complimenten voor de maker van de website.

E-mail Website 26. nov, 2015
Erik van der Veer

Goede website John. Mooie, rustige opmaak, overzichtelijk en informatief. Mijn complimenten!

E-mail 24. nov, 2015
Koen Janzen

John,
Goed werk!  Zo te zien werkt alles!

E-mail 22. nov, 2015
Gerrit de Lange

Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om John Kuipers te complimenteren met het maken van deze goede en overzichtelijke site.
Proficiat.!!

E-mail 22. nov, 2015
Ria kuipers

Hè hè nu kan ik zien wat jullie zoal doen ik ga nu mee genieten. Groet  Ria kuipers.

E-mail 18. nov, 2015
Jeanne Steijven

Mooie website, nu weet ik tenminste wat het doel is dat Harry naar de Soos gaat.
Jeanne Steijven